Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
17.11.2012 17:52 - Стоматологично и лично
Автор: jabog Категория: Забавление   
Прочетен: 2402 Коментари: 6 Гласове:
5


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg


Зъболекарят привърши пъкленото си дело. След двучасовото разтягане, можех да се усмихвам широко като Стивън Тейлър от Аеросмит или да погълна цяла ГМО ябълка от по-големите. Половината ми лице беше изтръпнало от упойката и имах измамното чувство, че слюнка се стича от ъгълчето на устата ми. Нервът висеше безжизнен от нерв-екстрактора, а два-три кариеса бяха запълнени с фотополимер или евтинка амалгама, стратегически разположена така, че да мога да се смея с цяла уста и да пръскам очарование. Един доста едър и леко прежълтял мъдрец (все пак доста от тях са китайци) беше напуснал долно дясното си каузално обиталище и се бе присъединил към армията безработни философи. Здравната каса беше понесла доста сериозни щети, но и моят бюджет не бе останал непокътник. С радост последвах инструкциите да “изплакна“ устната си кухина, отделяйки буламач от кръв и секрети, които весело се завъртяха заедно с водата в умивалничето до стола и се вляха в канализацията. Архитектурният комплекс в устата ми включваше също и малък макет на Златните Мостове, които осъществяваха връзката между седмите кътници и кучешките ми зъби и повишаваха цената на устната ми кухина с поне една трой унция.

Зъболекарят ме погледна със смесица от състрадание и професионална гордост и каза

„Четири часа никакво ядене“

„Можеш само да пушиш .....и да пиеш течности“, добави милостиво.

Побързах да напусна кабинета преди да уточни „Безалкохолно“, въртейки нервно кутията с цигарите в джоба си и мислейки си „Дали пък от по-меките пържени картофки....?“




Гласувай:
5


Вълнообразно


Следващ постинг
Предишен постинг

1. анонимен - Гледам,
17.11.2012 18:37
плющиш по Париж...
цитирай
2. jabog - Жабог
17.11.2012 19:26
Познаваш. Любим ми е.
цитирай
3. анонимен - Познаваш. Любим ми е. Да, и за мен ...
18.11.2012 12:03
jabog написа:
Познаваш. Любим ми е.


Да, и за мен пушенето на хашиш с негрите от Сен Дени остава едно незабравимо приключение! Само като се сетя как после спъвахме бели бабички... хахахахах.
цитирай
4. jabog - Познаваш. Любим ми е. Да, и за мен ...
18.11.2012 12:32
balevindia написа:
jabog написа:
Познаваш. Любим ми е.


Да, и за мен пушенето на хашиш с негрите от Сен Дени остава едно незабравимо приключение! Само като се сетя как после спъвахме бели бабички... хахахахах.


Хи Хи приключенец/ка. Н
ие само си пиивахме кротко край Сена червено вино с компанията. Присъедини се негърът Володя, който каза че също е българин.
Майка му била молдовка и т.н. беше весело
един от нас каза че е от Трансилвания и се казва Влад Тепеш.
цитирай
5. lub13 - Отркрих те днес
05.12.2012 22:25
и се спуквам да се смея ъиал ден.
В работата дайе се събраха колеги пред врата да се яудят какво става - не ме виждат често да се заливам от смях. ...ама иди им преведи за какво става въпрос...
цитирай
6. jabog - :-) super. prevejdai prosto :-) :-)
06.12.2012 08:36
:-) super. prevejdai prosto :-) :-)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: jabog
Категория: Забавление
Прочетен: 275844
Постинги: 73
Коментари: 396
Гласове: 686
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031